Историята на ECG като марка започва през 1996-та година в Чехия когато на яве се появява първата линия с продукти на марката. Микровълновите фурни на марката получиха доста добър отзив от клиентите и съответно пожънаха невероятен успех с продажбите. От самото начало и благодарение на атрактивните цени и относително богатото разнообразие от продукти ECG се превърна в съперник на доста от наложилите се традиционни марки на пазарите в Европа.След няколко години на продажба още едно важно качество на продуктие стана ясно и това е надеждността им. От тогава насам микровълновите фурни се превърнаха в един от най-известните за марката продукти, последвани с времето и от всички останали предложения които можем да ви предложим и днес.

НАДЕЖНОСTТА СЕ ПРЕВЪРНА В ОСНОВНА ЧЕРТА НА ПОСТОЯННО УВЕЛИЧАВАЩАТА СЕ ГАМА ОТ ПРОДУКТИ НА ECG.

K+B Progres, е собственик на марката ECG, и благодарение на инвестициите и усилията в проектирането и изработването на другите продукти вече 30-та година можем да се похвалим с доволни клиенти което е най-важното за нас.

Естествено това е и благодарение на добре избраният стратегически подход, да предлагаме качествени продукти на атрактивни цени. Тази инвестиция естествено и стратегия естествено се е превърнала в наш основен източник на добри отзиви.

Постоянно увеличаващият се брой на продуктите в каталога ни с малки кухненски уреди позволи на марката ни с времето да заеме своето място по витрините на големите вериги предлагащи домакинска техника.

Това ни даде с времето увереността да започнем да предлагаме и мултимедийни продукти и телевизори. А в последствие започнахме да навлизаме и с продукти от бялата техника, като хладилници, миялни машини, перални и подобни.

В последствие видяхме липсващи звена и в уредите за вграждане и започнахме да предлагаме качествени и достъпни фурни за вграждане. И с това ние от ECG станахме марка с пълен профил продукти за дома.

ДВИЖИМ СЕ НАПРЕД

Ерата на продажбите на ECG започна през 90-те години на миналият век в Чешката Република, като тогава уредите от нашата марка бяха предлагани предимно в независими магазини. С разширяването на палитрата от модели които предлагахме започна и поетапно настъпването ни в големите специализирани вериги магазини и хипермаркети за домакинска техника.Заедно с възхода на онлайн продажбите и постоянно подобряващите се онлайн-магазини, ECG не остана настрана и започна да предлага своите продукти и онлайн, което подпомогна допълнително развитието на името в съседните Европейски страни и разбира се в Чехия.

  • 1996 начало на продажбите на ECG в Чешката Република
  • 2005 След установяването на националният пазар ECG започна и разширяване в съседните пазари, първи от които беше Словакия
  • 2008 Малко по късно вече бяха факт и продажбите в Унгария
  • 2012 – 2013 Останалите пазари в които ECG намери добра среда за продажби Словения, Харватия, Сърбия, Босна и Херцеговина и Монтенегро
  • 2014 Последва с навлизане в пазарите на Латвия, Естония и Литва
  • 2013 – 2015 Ние от ECG получихме шанс да навлезем и в западният Европейски пазар в Германия и Австрия и освен това успяхме да се справим с конкуренцията и да предложим по-добри продукти на по-ниска цена. Част от нашият продуктов каталог пък беше успешно наложен в Италия, Франция, Испания и Холандия.
  • 2017 Можем да се похвалим с първите си продажби на територията на България, в сегмента с дребна домакинска техника

Развитието и растежа на нашата марка не е спрял дори и до този момент. Всеки ден нашият екип стимулира нашите партньори да напишат нова глава от историята на ECG.

Можете да посетите нашият онлайн магазин само последвайте тази страница.